De ins en outs van de online wereld

  • Alt
  • Alt
Huurder:
Locatie:

Huurt sinds: december 2016

‘Welkom bij Working Service! Ik ben Aukje’. Zo worden we gastvrij ontvangen bij Working Service. Onder het genot van een lekkere warme kop koffie vertelt Aukje Adams enthousiast uit over haar bedrijf Working Service.

Onze eerste vraag is natuurlijk: ‘Wat is Working Service; waarvoor kunnen we bij jou terecht?’ Aukje: ‘Ondernemers kunnen bij mij terecht met al hun vragen over online marketing en marketingcommunicatie. Zowel voor een totale online marketingstrategie als voor online marketingfacetten zoals website- en zoekmachineoptimalisatie en social media- en e-mailmarketing. Ook help ik ze graag met Google Analytics; vertel ze de ins en outs, zodat ze hun voordeel kunnen doen met de gegevens die Analytics genereert.’

Online wereld
Richt jij je volledig op de online wereld? ‘Ja en nee. Ondernemers komen bij mij voor hun online marketingstrategie. Maar voordat je jezelf online goed kunt presenteren en je dienst of product op het web kunt promoten of verkopen, heb je een aantal zaken nodig. Denk bijvoorbeeld aan een huisstijl, een logo en een website. Ook hierbij kan ik helpen. Om vervolgens natuurlijk te focussen op de online marketing.’

Online trends en ontwikkelingen
Hoe zien jouw online marketingstrategieën eruit? ‘Strategieën worden samengesteld in overleg met de opdrachtgever. De voorstellen zijn oplossingsgericht, commercieel, kostenbewust en sluiten aan bij de doelstellingen en de kpi’s van de opdrachtgever. De behoefte van organisaties aan actuele kennis en informatie over online marketing groeit momenteel sterk. De nieuwste ontwikkelingen volg ik op de voet en ik pas nieuwe mogelijkheden toe in online campagnes.’

Online aandacht
En hoe gaat Working Service exact te werk? ‘Eerst inventariseer ik de wensen en/of de problemen die een organisatie heeft. Met  Analytics interpreteer ik de websitestatistieken en de media van een organisatie. Vervolgens geef ik effectieve verbeteracties aan voor online marketing. Natuurlijk met het doel om met de realisatie van de acties de marketingdoelstellingen te behalen. Omdat online marketing niet iets eenmaligs is, maar continu aandacht vergt, ga ik uit van de plan-, do-, check-, act-methode. Daarom kunnen organisaties mij ook inhuren als hun parttime online marketing adviseur, zodat er continu aan hun online vindbaarheid wordt gewerkt.’

Meer weten over Working Service? → Workingservice.nl