Veelgestelde vragen door huurders

  • Is Kantoor-Groningen de verhuurder?
    Nee, je huurt direct bij de betreffende eigenaar/verhuurder. Kantoor-Groningen heeft een bemiddelende rol; wel verzorgen wij het gehele traject van bezichtiging tot huur.
  • Is het bij Kantoor-Groningen mogelijk om kortlopende huurovereenkomst aan te gaan?
    Ja, Kantoor-Groningen gaat voor kortlopende contracten met een korte opzegtermijn; wij proberen al het aanbod zo flexibel mogelijk te verhuren. De exacte mogelijkheden verschillen per locatie. Ook voor tijdelijke kantoorruimte kan je bij Kantoor-Groningen terecht. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
  • Is het duurder om via Kantoor-Groningen te huren?
    Nee, het is niet duurder om via Kantoor-Groningen te huren. Wij proberen al ons aanbod zo scherp mogelijk te verhuren. Kantoor-Groningen brengt geen kosten in rekening aan huurders.
  • Is Kantoor-Groningen aanwezig bij de bezichtigingen?
    Ja, wij zijn altijd zelf aanwezig bij de bezichtigingen; zo weten we zeker dat we iedereen kunnen voorzien van professioneel advies.
  • Wat is de rol van Kantoor-Groningen?
    Kantoor-Groningen is een bemiddelaar tussen verhuurder en huurder. Wij werken altijd direct in opdracht van de verhuurder, daarom brengen wij nooit kosten in rekening aan huurders. Kantoor-Groningen verzorgt het gehele traject van eerste contact, bezichtigingen tot het afsluiten van de huurovereenkomst.
  • Ik zoek kantoorruimte of een flexplek, hoe gaat dat in zijn werk?
    Je begint met het bekijken van het aanbod op de website van Kantoor-Groningen. Je selecteert een of meerdere aanbiedingen die je interesse hebben gewekt. Vervolgens neem je contact op en plan je een of meerdere bezichtigingen in. Besluit je om een kantoorruimte of flexplek te huren? Dan vertelt Kantoor-Groningen je welke documenten je moet aanleveren voor het opstellen van de huurovereenkomst. Je ontvangt een concept van de huurovereenkomst en bepaalt op basis van dit concept of je definitief wilt overgaan tot het afsluiten van de overeenkomst. 
  • Zijn de genoemde prijzen inclusief of exclusief btw?
    De genoemde prijzen op deze website zijn exclusief btw, tenzij anders aangegeven. 
  • Ik heb een fout gevonden op de website, wat nu?
    Wij streven naar een website die perfect werkt en up-to-date is. Maar het kan natuurlijk gebeuren dat er iets mis gaat. Werkt de site niet zoals je verwacht of heb je een fout/bug gevonden? Laat het ons weten! Dit kan door ons te bellen op 050 8200 377 of een e-mail te sturen naar [email protected] of gebruik te maken van ons contactformulier.

Mis je een vraag of is jouw vraag (nog) niet beantwoord? Neem dan contact met ons op via 050 8200 377, via [email protected] of via ons contactformulier.